wawawa

Dags för lite uppdatering kanske?
Typ 17 dagar sen sist..

Jag har varit på 18årsfest, det var kul men förfesten var roligare (där blev jag inte utkörd iaf) xD. Sen har jag varit med Mathias några gånger, även Macki var här en dag :) Och jag har haft ont något så in i helvete i ryggen/magen/bröstet och jag har ingen aning om vad det är ;s Men anyway, det går väl över..
Jag har även sovit hos Madde, Emma och Emelie mihih :* Ibland känner jag att jag lever lite på mina vänner, ni är luften jag andas och utan er vet jag inte vad jag hade gjort <3

Har även hunnit med tre teorilektioner på körskolan och nu väntar jag på att få en körtid ^^ Dock sa dom att det nog inte blir förräns i mitten av oktober -.-
Jag, Emelie, Thomas och Danny glodde på film hos Thomas en kväll, chill som fan (:

Har även fått veta att en person som jag känt sen jag var åtta hatar mig och aldrig mer tänker prata med mig, det tog så jäva hårt och jag orkar inte. Jag saknar dig som den du var innan, ingen känner igen dig längre ;(

Jag har bärjat träna igen, känns bra även om det är segt att komma igång. Jag har jobbat en hel del och det tar kål på mig ;o

Men ja, slutklagat eller något ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0