tjatig? neej inte alls ;)

sitter med en kopp te och myser i soffan, kan inte bli bättre :)
Idol på tv:n och kl nio skulle de va någon bra film sa mamma. Hon har sina bra dagar, hon med :)


Känner att jag hela tiden behöver ha något att sysselsätta mig med, fast det är kanske bra?

Historia på morgonen imorgon och jag tänkte hoppa av. Fast Jimmy skulle jobba och mamma skulle köra honom till stan så jag offrar min sovmorgon för att få åka bil till skolan. Allt för å slippa busshelvetet xD

Juste, skulle ju höra med Sigmund om hon skulla ha skjuts hon med ;p

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: D4nielsflicka

Det vill jag minnsan ha :D

2009-09-30 @ 21:08:42
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0