love love love

Livet leker, ännu en gång och jag borde vara glad för att jag har det så bra som jag har det, men sen vet man att när man haft det sådär jättebra ett tag kommer alltid en svacka med något dåligt :/

Menmen, inget är omöjligt bara man vill det tillräckligt mycket (: aight?


Sista tiden har jag tänkt rätt mycket på barn, bebisar alltså. Var man än ser sig om så ser man antingen en stor maffig bebismage eller en fet vagn. Tänk att jag för några månader sedan trodde jag var redo för en egen och verkligen längtade efter en liten plutt att ta hand om 24/7. Jag t.o.m. drömde om bebisar. Visst, bebisar är verkligen hur söta som helst och jag kan inte sluta le när jag ser en, men nu såhär i efterhand förstår jag att jag inte var redo. Långt ifrån. Det får räcka med kompisars och släktens ett tag till, förlåt storebror men du får vänta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0