don't wanna play anymore

Och jag bara sabbar allt och sårar alla som kommer nära :/

Jag orkar inte. Dumt att säga så för oavsett om man gör det eller inte så har man ändå inget val. Och om man nu råkar yttra sig om att man inte orkar får man bara höra hur synd det är om alla andra. Inget fel med det, tolka inte det som att jag klagar på er nu. Jag vill bara inte vara med längre, jag vill stanna tiden och hoppa av. Försvinna och låta allt fortsätta i sina vanliga rutiner, utan att någon märker något.






för vi ansträngde oss aldrig så som vi borde
nej, allt lekte och var så lätt
varje gång går en liten bit isönder tills det enda som finns kvar är den sista sköra biten,
som ingen vet hur man ska hantera,
som ingen vill kännas vid och jag tror jag ska gå och lägga mig nu.
tack&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0