30 sep

tjo!
lång skoldag idag och inte gjorde det saken bättre när jag fick veta min frånvaro, 40% -.- Och det sägs att dom drar studiebidraget vid 20% :O Blir till och vara i skolan på heltid nu, precis som alla andra iofs xD
Hade redovisning sista lektionen, gick hyfsat men jag hatar det fortfarande lika mycket. Hemma lite efter fem, slängde mig i soffan och där har jag i princip vatt tills nu (a)

Snackar med lite folk på msn, verkar lite väl deppigt så jag gör mitt bästa för att pigga upp och jag tror minsann att jag lyckades :D Med den ena iaf ^^

nej, nu ska jag gå och se om där är något bra på tv:n.
tre inlägg på en dag, inte illa för att vara en Hansson ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0