take you down

Mihi, :)


Blev ingen skola igår, mådde piss på morgonen :(
Fast sov till två sen kändes det bättre. Vid fem smsade Madde och ville att jag skulle komma och sova där så det blev så. Fick Chrille till att köra mig dit. Vi tittade på en skräckis, "The uninvited" tror jag den hette. Rätt bra (: Och självklart käkade vi chips och dippa till ^^

Var lediga idag så imorse sov vi till tolv typ. Behövdes ^^ Sen chillade vi ett tag innan vi gjorde vid oss och gick ner till byn. Satt vid ica en stund med Malmberg, sen gick vi till bageriet och värmde oss ^^ Blev att vi gick tillbaka till ica och mötte Otto, va med honom en stund sen hämtade pappa mig (: Följde med honom hem och chillade där ett tag innan mamma hämtade mig och körde till Tias. Julia fyller 5 imorgon så han ville ha hjälp med smörgåstårtan, gottgott ;D

Hemma vid nio och då blev det datorn, fram tills nu.
Är helt slut så får avsluta här.
Natti söta läsare! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0