it really doesn't matter now

Gick upp försent så missade bussen imorse -.- Kom till skolan vid tio, blev frukost och sen hade vi sjukvård där vi bara skrev in på datorn. Sen lunch och svenska, sista lektionen var turism för mig. Gick runt i Hässleholm och "guidade" varann. Var och en hade valt något att stå och prata om. Drygt? Om det var. Men fick iaf sluta tidigare så jag hann med bussen tjugo i fyra hem. Pappa hämtade mig vid bussen, han tyckte jag skulle följa med och köpa en blomma till Julia. Han sa att kvinnor förstår sig bättre på sånt än män ^^ Sen körde han hem mig, fixa mig lite snabbt sen vidare ut till Julia som fyllde 5 :) Blev tårta och kakor, och en massa presenter för hennes del såklart. Hemma vid nio och då blev det datorn, som vanligt (a)

Trött som tusan nu så det får bli film och sen sova!
Så får väl säga godnatt nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0