helgen och lite till ^^

Jaha, uppdatering kanske? ;)

I lördags hade jag och Emelie 18årsfest i skyttestugan, det skulle komma 35, kom kanske 25 -.- Men ni som kom, tack :D

Tyvärr hade jag inte speciellt kul (förutom vissa stunder), vet inte vad det var med mig så ber om ursäkt för det :/ Tack för presentera och ja :p

I söndags var det städning av lokalen som stod på schemat, gjorde inte mig så mycket eftersom jag knappt druckit något kvällen innan. Sen chill hela dagen fram till fyra, då blev de duschen sen vid fem kom Jimmy & Annelie m barn, Karola & Mattias m barn, pappa och farfar och firade mig ^^ Fick en tavla, ljuslyktor, smink, blommor och choklad ;p Och dagen innan fick jag en Baja Päron av Karola och Mattias, och en kamera av mamma (:
Dock gick kameran sönder på festen, surt som fan va de :(

Igår var det skola sen går ju bussarna rent åt skogen så för att fördriva tiden åkte jag med Emelie till Höör och sen fick jag mamma till att hämta mig. Sen kom Emma och räddade min kväll (: Vi pratade en himla massa, käkade pizza och pratade ännu mer. Saknat det! ♥

Idag blev det ingen skola, mådde skit eftersom jag knappt sovit något inatt och ja.. :/ Fast jag följde med Madde på studiebesöket vi hade bokat idag iaf (: Var på ett behandlingshem utanför Eslöv för missbrukare, väldigt intressant. Fick träffa och prata med en f.d missbrukare. Jag tror jag vet vad jag vill jobba med senare. Sen hämtade mamma oss och körde Madde till stationen. Vi körde vidare till min morbror och fikade. Sen hem och inte göra ett skit. Ändå är jag så himla trött :( Pratade med Madde en stund i telefon innan, du är bra vännen ♥

Och sen har jag bråkat som fan med Macki på sms, fattar inte varför jag alltid blir så knäpp "/
Och jag har smsat med Malmberg, det gick inte heller så bra..


Nej, nu ska jag sova.
Skola imorgon, och studiebesök i K-stad..
Sen barnvakt så är inte hemma förräns vid sju typ >.<

Godnatt alla! ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0