9 okt

Blev ingen skola igår. Jag mådde skit så sjukanmälde mig och gick och la mig igen. Några timmar senare kändes det bättre men var inte lönt och dra till skolan då. Vid fem kom Mattias med Julia så passade jag henne till typ halv nio, jobbig unge ibland.. Hon hällde ut allt mitt schampo xD Vid åtta kom Thomas och underhöll oss ^^ Sen när Mattias hade hämtat Julia körde vi en runda. Körde ut mot Brönnestad och kör förbi någon i bara nattlinne och jacka, "vafan va de" sa Thomas och sen såg jag att det var Tess xD Så jag ringde upp henne:
Jag: Tess, är du ute med hunden?
Tess: Jaa?
Jag: Utan byxor?
Tess: aej, vafan va de ni som körde förbi mig xD
Asgarva hur länge som helst i luren xD Ingen som inte träffat Tess fattar ändå så skitsamma. Men kul va de iaf xD

Sen körde vi hem och hämta pengar och vidare till donken, blev milkshake och en massa snack :)
Sen hem och snackade ännu mer, haha ^^


Idag blev det inte heller skola för min del :/ Börjar bli riktigt illa nu, oron stiger för var dag som går.
Men ja, är alltid värst på morgonen och jag fattar inte :(
Får se om det blir bättre sen, ska in till stan en runda isf. Blir knäpp av att bara vara hemma.

Men aja, ska gå och äta frukost nu.
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0