11 okt

Sitter hos Thomas nu, kollade egentligen Wallander men blev sugen på och skriva blogg. Beroende? Lite kanske (a)

Var i Malmö igår med Louise och mamma, på The Studio eller vad det nu hette. Blev sminkade, först tyckte jag det var skitfult men sen vande man sig så. Sen fick vi låna grejer där till och göra vid håret med. Och sen efter en stunds väntan fick vi gå in och bli fotade, sjukt jävla kul :D Fast lite ovant och stelt i början men det släppte sen :) Köpte alla bilderna med, rätt onödigt egentligen men ja.. Langar en bild, kommer väl fler sen. Blev donken på hemvägen, gottgott ^^ Sen körde vi till Tormestorp och lämnade av Louise innan vi körde hem. Sjukt skönt att bara lägga sig i sängen, satans trött. Efter en stund kom Thomas så vi körde en runda och snackade lite skit. Hem och slöa sen ringde hans syster och ville bli hämtad så gjorde vi de sen hem och sova :P

Jag stack ut till pappa idag och fikade med honom, blev att vi körde till stan och köpte färgpatroner till skrivaren :D Så nu har jag skrivit ut bilder som jag ska ha på väggen ^^

Men ja, nu har jag redan missat en kvart så får väl gå tillbaka till tv:n.
Natti!
♥   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0