1 okt

Puh, är så trött så jag skulle kunna stå och somna nu men tänkte hinna med ett inlägg först :)

Fick skjuts till skolan imorse, blev stressigt som fan och en massa klödd men vi kom dit i tid iaf. Skulle ha Historia men varkens läraren eller vikarien kom så efter 20 min gick vi ner till skåpen igen. Satt och pratade en massa med Emma, Emelie L, Sofie och Ronja (: Efter en och en halv timmes "håla" hade vi Samhälle, skjut mig typ >.< Efter lunch drog vi till sjukhuset, till akutmottagningen där vår lärare berättade och visade en massa ^^

Kom till och tänka på när jag hade praktik på sjukhuset för ett år sedan. Fick vara med på 4 olika operationer en dag då. Fy fan, det var det absolut äckligaste jag varit med om. Som knäoperationen, och jag hoppas att ingen som läser ska göra en sån nu, den var hemskare än hemskast. Det var en patient som ingick i någon viss studie så dom stoppade inte blodet vilket gör att det hela ser så mycket värre ut. Blod som skvätte, läkaren bankade och sågade med något som liknade en mildare version av en motorsåg eller något. Helt sjukt tyckte jag det var, men antagligen nödvändigt. Ja, jag hoppas verkligen jag slipper opereras nån gång. Fast det var ändå det mest spännande jag varit med om i mitt korta liv ^^

Aja, sen hade vi projektarbete och sjukvård. Fast på sjukvården stack vi på "studiebesök". Jag och Madde skulle till Bjärnums skola för och fråga om vi får lov att göra en grej där som tillhör vårt projektarbete. Emma hängde med, så vi drog till bageriet och käkade pizza sen. Tolka det som ni vill xD Sen mådde jag inte bra så det blev ingen teorilektion för mig, åkte hem och var med Emma istället (: Lite senare kom Emelie, satt och pratade och provade en massa kläder hos Emma, sen cyklade jag och Emelie hem. Och nu ligger vi här i vars en säng, hon läser och jag nördar här. Och jag känner att jag är jävligt övertrött nu så det blev mest en massa goja ikväll (a)

Menmen, imorgon fyller storebror Jimmy 37 år! Puss på det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0