lite snabbt sådär ^^

I onsdags åkte jag till Malin efter skolan, vi stack ner till finjasjön och fotade lite :) Sen cyklade vi till pizzerian och åt pizza, sen hem till Malin och fixade över alla bilderna på en skiva till mig. Sen tog jag bussen hem, slöade lite sen hämtade Annika och Lina mig. Åt hos dom sen kom Chrille, stod och snackade ett tag sen bestämde vi oss för att köra till stan, det blev glass på donken ^^ Körde runder lite och vid elva släppte han av oss hos Lina. Kände mig sjukt dum som va med, men Lina vägrade träffa honom själv xD Vi slöade lite sen somnade vi ganska snabbt till en film, fast jag blev väckt hela tiden av sms. Och sen ringde telefonen med. Ja, på tal om det. Om det nu inte är som alla säger, bevisa det då?

Sjukt trött på såna som dig.
Och dig.


Igår gjorde jag och Lina pannakakor till frulle, mums;D Sen följde vi med Annika å handla och vid tre körde Lina hem mig för jag skulle iväg och jobba >.< Jobbade 17-21 och det gick bra men fy fan vad drygt det äääääääääääär :O haha :P

Idag ska jag städa lite snabbt, sen duscha och sånt innan jag ska ta bussen till stan och möta Macki. Vi ska köpa present till Steffi som har fest imorgon :)
Sen blire tåget till Höör och jobb direkt. 17-22.
Trött? Nej inte alls ^^ haha



fy fan, helt sjukt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0