jag älskar dig!

Alla gör vi misstag, hela tiden.
Jag gjorde mitt livs största misstag i ondags.
Det kändes rätt då. Men bara sekunder efter rasade allt. Jag kommer aldrig klara detta. Hur kunde jag? Hur fan kunde jag ha så jävla fel? Jag är verkligen den största idioten som fötts på denna jord. Vafan tänkte jag med? Jag hade allt men valde att slänga bort det och nu går det inte att få tillbaka. Hade jag kunnat hade jag spolat tillbaka tiden, jag hade gjort vad som helst för att få det bra igen. Du är den enda jag någonsin har kunnat berätta allt för, den enda jag någonsin litat på fullt ut, den enda jag älskat så som jag älskar dig. Kan inte fatta att jag gjorde det, jag har förstört allt. Precis allt. Jag slängde bort två år av ren jävla lycka, som kunde blivit så många fler om jag hade tänkt mig för. Förlåt!

Ögonen är svullna och rödgråtna.
Vafan gör de? Inget blir bättre för att man gråter. Det blir bara värre.

Inget kan få dig tillbaka nu,
jag kommer alltid älska dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0