4 maj - fem mån kvar till 18 :D

Valborg var så bäst :D

Måndag idag, ny vecka nya tag.
Igår kom Emma till mig vid fem, chillade, lagade bränd mat, snackade och skrattade en massa och sen sov hon här tills idag. Segt att gå upp imorse men vi gav oss fan på att vi inte skulle skolka, såklart krånglade busshelvetet så vi kom en kvart försent ändå >.<

Slutade tolv och då åkte jag, Emma och Emelie först till Eslöv där vi käkade, sen vidare till Lund. Hittade klänningen jag velat ha länge, men den satt inte bra så det blev ingen klänning :(
Gick lite runder sen, köpte sex par strumpbyxor (ja det behövs :O) och ett par lila shorts ^^
Sen var jag kvar i stan med Emma tills min buss gick, trevligtminsannja ;D
Och nu är jag hemma, har absolut inget att göra.
Alla dissar så jag får väl plugga, då äre illa :P

Macki kom hem idag :D
Fast vi ses inte förräns imorron, men ändå :)

Aja, nu ska jag dra så ni slipper mitt tjat ;)

Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0