Nu är det slut, på riktigt. Inget mer Emma och Marcus, inget mer den 17 varje månad.
Det känns jävligt, tomt eller vad man ska säga. Jag har fortfarande känslor men kände att det skulle bli bäst såhär, med tiden. Men jag vet inte. Det är så jävla svårt.

Två år fick vi tillsammans, finaste åren i mitt liv. Vi hann med mycket och jag kommer alltid minnas tiden med dig som den bästa. Med dig växte jag, du visade mig vad äkta kärlek är och jag har aldrig varit så lycklig som jag var med dig. Hade det inte varit för mina idiothandlingar och lumpen är jag säker på att vi fortfarande hade varit tillsammans. Men nu blev det såhär och vi får se vad tiden gör med oss. Herregud, vi köpte ju grejer tillsammans, pratade om att flytta ihop, bilda familj och allt det där för bara några månader sen. Vad hände?! Jävla lumpenskit :(

Hur som helst.
Jag älskar dig och kommer alltid göra det!
17/6-07, ♥

Kommentarer
Postat av: mia

oj:/ förstår dig

2009-05-24 @ 21:54:36
URL: http://miakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0