13 maj

Det var paddling som stod på schemat för Op2a idag. Ganska jobbigt men rätt mysigt ändå, och läraren var snäll som kortade ner rundan mer än hälften :) Mamma hämtade mig på skolan så jag var hemma vid halv fyra. La mig i sängen direkt och här har jag varit sen dess ungefär. Sjukt sleden.

Imorgon slutar vi två eftersom vi inte har några fler idrottslektioner nu ;) Blir att jag följer med Madde hem till Bjärnum då, ska "sova" där eftersom hennes föräldrar åker iväg och är borta till söndag ^^ Kommer bli sjukt xD

Nu ska jag se om någon vill vara social med mig ikväll, känner mig sjukt ensam och skulle inte tacka nej till lite sällskap (a)







-* I really shouldn't miss you,

but I can't let go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0