11 maj

Det blev att jag åkte till Macki igår och sov där. Nej, vi är inte tillsammans. Och jag vet inte vad jag ska säga för jag kan inte själv riktigt förstå. Men vi är vänner som älskar varandra, om det nu kan vara så. Men det är som Macki själv sa, när vi är med varandra är allt så jävla bra men sen när vi inte träffas cpar allt sig och det blir skit. "/

Jag ångrar det som fan, och det går inte en minut utan att jag tänker på honom, på allt. Jag älskar honom verkligen och kan inte tänka mig ett liv utan honom. Men lumpen kom emellan oss, tyvärr. Det enda vi kan göra nu är att fortsätta träffas och hålla ut tills lumpen är slut. Visst, vi skulle kunna försöka igen redan nu. Men det skulle bara bli samma skit igen.

Iaf, sitter själv hemma hos Marcus nu. Känns lite skumt med tanke på allt men detta har ju inte gjort att vi känner varandra mindre precis. Mamma kommer nog snart, jag orkade inte skolan idag. Förlåt :(

Blir plugg hela dagen istället. På fredag kommer Marcus hem igen, vi ska kanske ses då. Eller på lördag. Då fyller han och Andy 20 förresten :)

Usch, jag orkar inte leva med mig själv sånt as jag är.
Så jag drar nu.





hjärtat fyllt med ångest


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var tråkigt att höra om det med dig och

makkan:( jag hoppas det löser sig mellan er och att allt blir bättre vi har juh inte träffats på skit länge men jag hoppas verkligen det.//johanna. P

2009-05-14 @ 14:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0