tjat eller onödigt tragg?

Blir kanske ingen skola imorron heller :(
Jävla skit att jag lyckas bli sjuk den veckan vi har som mest att göra i skolan. Har redan missat filminspelningen, och kan jag inte dra till skolan imorgon missar jag provet i Social Omsorg med. Sen suger det ju lite med att vissa tror att man är hemma för att det är kul, fu! :@

Aja, snart svarar väl min pojkvän på sms. Förhoppningsvis har han inte kvällstjänst idag.
Haha, han tyckte att jag och en tjejkompis skulle komma upp till Karlskrona den 4 april och festa med hans lumpenkompisar. Ska jag eller inte? Iofs, gör jag inte det kommer jag ångra mig, träffas inte på två veckor sen p.g.a. att han ska ut med båten. "/
Svårt.

Aja, inte deppa nu vadeja :)
Nu är de "bara" 3 dygn tills jag får hålla om honom.
Sorry om jag är tjatig men så äre när man är in love, på riktigt!

Och jävla skit att det inte går att lägga in bilder i bloggen.
>_<

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0