skola

Sitter i skolan >_<
Slutar inte förräns tjugo i fyra idag, suug.
Klippte mig igår och det blev väl helt okej,
klippte minst 10 cm på längden och någon
sa att det inte syntes så mycket.
Nähenej? xD

Snart svenska då ja, blö.
Sen idrott, tror det blir innebandy. Inte min starka sida men det blir nog kul ^^
Efteråt drar jag och Emelie till Höör direkt för att träna,
sen ikväll hämtar pappa oss och hon hänger med hem :)

Förhoppningsvis ska Annelie slinga mitt hår ikväll :D
Och färga Emelies hår :D


naej, orkar fan inte sitta här mer,
Mong sitter tre meter bort och sjunger
"dont you knoooow, love is stronger than jesus"
eller ngt, får sinne -.-
mongiii ^^

Haha, nu sjöng hon igen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0