helgen ;D

Helgen var feeedenajs rakt igenon ;D
I fredags var det först förfest hos Martin i Hörby. Jag stack dit med Amelie och Jessica, när vi kom va redan Eric, Kevin och Martin där. Efter en stund kom även Madde och Emelie. Vi hade svinkul men när vi skulle dra till jägers var Emelie så askalas att Andy fick köra hem henne istället xD

Menmen, vi andra hade kul på jägers eller vad säger ni Jessica och Kevin?!  ;) Pappa hämtade mig, Amelie och Jessica sen och lämnade oss hemma hos Amelie och Jessica.

Var hos dom hela lördagen och halva söndagen.
Pratade massa minnen, sjöng och dansade och flummade precis som gamla tider.
Gosh, vad jag har saknat er! ;D <3

Min helg var nästan perfekt,
det enda som saknades var älskling! ;(

Jag älskar dig,
nu och föralltid!
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0