happy





Jag är glad, har ingen aning om varför men det känns i hela kroppen.
Kan inte sluta le, jag älskar allt just nu :)

Allt är inte bra, långt ifrån men man kommer ingenstans
om man går och deppar hela tiden.

Idag ska jag plugga, för det blev inget med det igår.
Fast jag tränade faktiskt :D
Och sen fick jag sova hos Emelie,
Karin var på bra humör igår tydligen ^^


Nu ska jag stänga av datorn och sätta mig med dom där jävla böckerna,
gah,
ge mig lov snart? (a)

Har typ 10 uppgifter i svenskan som ska lämnas in,
3-4 i SOMS/MÄNK,
och sen ska grupparbetet i SOMS redovisas om tre veckor,
och MÄNK om fyra.
skjut mig?




Fast man ska inte klaga, det kunde ju varit värre ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0