one of it, two of it

lalala
livet leker och jag mår prima just nu :)

Igår gick jag upp vid elva, cyklade till Lina och gick ut med hennes hund ^^ moahaha, snel hest på de vaaah!1!1! sen körde jag inom Rebecca och pratade lite, vi bestämde oss för att inhandla lite frulle och sen gå hem till mitt. myspys. vi åt frukost som bestod av ris/mannafrutti, banan och vitlöksbaguette ute, dubbelmyspys.  Sen städade vi lite och nördade (ja, det hör till^^) sen åkte vi och handlade en massa onyttigheter inför kvällen. usch, 250 spänn bara sådär xD lite innan sju kom Carro och en halvtimme senare kom Madde och Monny, det blev ännu mer onyttigt då. familjepizza u know ;) haha.
Och ja, kvällen fortsatte hemma hos mig. Jag hade iaf trevligt. TACK som fan ;D
Sen fick vi hit Robin, haha. Sen sov Madde, Monny och han här.

Idag var jag skitpigg när jag vaknade, vilket inte Madde och Monny va xD ahahahahhahaha. Vi tog bussen till stan, dom skulle hem och jag skulle möta Macki. Han skulle köpa present till Felicia och Miranda. Så käka vi och sen drog vi hem. Är här nu, gör inte ett skit -.- Felicia är också här :)

Jagvillhapizzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, men Macki bara segar sig och vill inte gå in till byn >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0