Midsommar!

Midsommarafton idag då ja. Händer inte ett skit, och det suger. Var hos Kevin innan mellan tolv och ett, det var iofs trevligt :) Har saknat våra pratstunder som aldrig leder nånvart, maha ^^ Fast sen skulle han köra till Åhus så jag åkte hem igen :( Inte hänt så mycket sen. Kryss i taket, jag har snackat med Macki idag. Det blev värre än värst, jag ville veta men inte på riktigt :( Jag förstår inte och det kommer jag aldrig göra. Om jag inte hade gjort slut, hade du fortsatt och typ låtsats eller hade du dumpat mig? Blä, jag som inte skulle skriva sånhär skit i bloggen mer.
Jag bröt det.
Så jag drar nu.
Hoppas ni får en fin midsommar allihopa :D
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0