kommer det någonsin bli bra igen?

du ljög
jag trodde aldrig det om dig
men du ljög, fy fan.

helahela jävla tiden kastas jag fram och tillbaka,
är jag inte värd mer än så?
har du glömt mig så säg det för helvete.

jag vet inte om jag kan tro dig ändå.
för såna känslor försvinner som sagt inte på två veckor.
det är helt omöjligt.


skitsamma,
jag är så jävla besviken och ledsen men orkar inte göra någonting.
finns ändå inget som kan göra det bra, tydligen.
jag ska ge dig tid, som du ville ha.

men du verkar inte lägga den tiden på rätt saker,
utan bara skjuta undan allt :/

men jag vet inte, du berättar inget.
jag vet inte alls vad du tänker på,
för du berättar som sagt inte.

det enda jag får höra är "du förstår inte..."


och nej, jag gör kanske inte det.
men jag älskar dig, mer än någonsin.
och jag hoppas på dig, på oss.
såjävlamycket!

du anar inte :'(



hjärtat, var tog vi vägen? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0