jag hatar henne! :'(

jag klarar inte detta.
trodde du skulle kämpa för oss.
jag litade på vad du sa.

Det är två veckor sen du sa att du älskade mig och inte skulle tappa känslorna, bara att du behövde lite tid. Nu har du helt plötsligt inga känslor? Eller du säger att du inte vet. Men så som du beter dig mot mig så märker man ju. Jag kan bara inte fatta hur så starka känslor kan försvinna på så kort tid? Vi snackade för fan om lägenhet och allt det där. Jag tvivlade aldrig på mina känslor för dig, det vet du. Och nu förstår jag mer än nånsin hur mycket du betyder för mig. Aldrig förr har någon gjort mig så lycklig och helt galen av förälskelse. Jag vill bara vara med dig nu, hela tiden. Och känna att allt är bra. Men jag börjar förstå, jag hade rätt trots att jag inte ville ha det. Det kommer aldrig bli som innan, eller hur? Du har i alla fall redan bestämt dig verkar det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0