haha, så bra gick det

Det kliar i fingrarna och jag måste bara skriva lite. haha, så gick det med den pausen. Jag har en ny grej nu, jag ska fortsätta skriva blogg men inte en massa skit och sorgliga texter. Nej, jag ska försöka lägga det bakom mig eller i alla fall inte smutsa ner bloggen med det. Okej, det händer säkert att ett och annat inlägg blir så men långt ifrån som det varit de senaste inläggen nu.

Jag sitter och väntar på att tiden ska gå så jag kan ta bussen till Höör. Ska träna med Emelie minsann, hur det nu kommer gå. Har inte varit på gymmet sen i Mars, vilket innebär att pappa betalat typ 1200 i onödan :S (Det man inte vet har man inte ont av). Är hemma igen vid fem och då vet jag inte vad som händer, vill iaf inte sitta här och glo själv. Finns risk för ett sånt dumt inlägg då :/  Fast sen å andra sidan kan jag langa lite bilder då :D

aja, nu måste jag kila.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: d4nielsflicka

Bra att du sket i att sluta skriva blogg ;D vad skulle jag annars då göra just nu i denna stund, va va va ;D haha..

Men du sötaste vännen. Du måste skicka bilder om du kommer hem sen :D:D <3

2009-06-18 @ 15:39:32
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0