buuus hela dagen ^^

Igår kom Rebecca och Lisa hit, vi snackade en massa, bakade kladdkaka & tittade på film sen sov dom här. Myys :D Dom drog vid nio när min bror Jimmy hämtade mig, hängde med dom till busfabriken i Hbg. Var där i två-tre timmar sen käkade vi på donken innan vi tog båten över till Helsingör, gick lite runder där sen åkte vi hem igen :) Jag följde med hem till Jimmy och Annelie några timmar, käkade och slöade på soffan sen fick dom för sig att vi skulle köra en runda ^^ Hemma vid elva, mysdag rakt igenom! ♥

Idag skulle jag och Emelie egentligen tränat men det blir imorgon bitti istället, så jag sover hos henne inatt :D Träffade Emma en timme innan, du betyder så mycket vännen! ♥ Och jag hoppas det går bra imorgon, jag ska hålla tummarna för dig :D

Nu är jag hos Lina, vi ska hämta pizza nu sen ska jag till Höör till Emelie :D
Ha de bäst för det ska jag ;)

Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0