btw

så åker jag snart till stan med mamma,
ska försöka hitta något att ha på mig på Linas student på fredag :/
sen ska vi köpa mat som jag ska ha med mig till stugan,
och sen kör hon mig förhoppningsvis till Bjärnum.
Därifrån kör Maddes mamma oss och vi hämtar upp Emelie i skogen
sen drar vi till Maddes mormors stuga i tre dagar.
Kommer hem på torsdag kväll tror jag.

Och på fredag är det student i Helsingborg,
kommer nog bli kul :)

Och på lördag hoppas jag att du har tid med mig?
Hursomhelst är det en hel jävla evighet tills dess :(
Fast, du får ju tid att tänka då.



jag vill inte vara som
en svans men jag älskar
dig för mycket för att bara ge upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0