30 juni

Jag kan inte sluta tänka på det.
Kan inte bara släppa det :(
Jag borde vant mig vid det här laget men
känslan kommer tillbaks :(


Gick upp åtta idag för att ta bussen halv tio till stan med Lina. Hämtade gottgott och gick en liten runda sen åkte vi hem igen. Hängde med henne hem några timmar, vi gjorde jordgubbsmilkshake och OMG vad gott det var!! Haha ^^ Sen cyklade jag hem och sov några timmar tills Emil kom och väckte mig. Vi cyklade upp till byn och köpte krängesaker, hem och käka sen drog vi igång en film. Fast han stack efter halva och sen somnade jag xD
Sova snart tror jag, sjukt trött. Det tar på krafterna att sova för lite tror jag (a)






Försöker förklara, jag försöker berätta.
Försöker sätta ihop fast det inte riktigt går..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0