29 juni

Nej jag har inte glömt honom och kommer aldrig göra det heller,
jag försöker kanske bara gå vidare?



Ikväll  vare jobb som stod på listan, började 17 och slutade 21. Lagom ^^ Men varmt så jag vet inte vad! Helt sinnes så varm jag var ;s Emeliegumman kom upp en runda vid åtta så det blev snacksnack då, iiiiiiihh iloveyou<3 :) Men iaf, pappi och hans tanta hämtade mig och körde mig hem. Emil var här när jag kom så han fick lite av min pizza, snäll som jag är ;) Mihi! Och nu sitter jag bara vid datorn, haha ovanligt ^^
Nördar här, på bdb och msn :p och självklart min nya älskling, SPOTIFY :D
Haha, lite sen kanske men bättre sent än aldrig ;)

Ska dra igång en film nu, upp tidigt imorgon för att åka till stan med Lina och fixa gottis ;) Sen blir det förhoppningsvis slappedag resten av dagen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0