23 juni

Det är sommar idag :D
Vaknade av Emelies väckarklocka vid sju, hade sån satans tandvärk men efter en alvedon släppte det. Vi bytte om till träningskläder, käka lite frulle sen drog vi och tränade. Sjukt skönt att göra det så på morgonen. Sen hem igen och duscha hos Emelie, sen tog jag bussen hem för hon skulle till sin pojkvän. Hämtade min cykel hos Lina och körde hem, när jag kommer hem är där låst och mamma har nyckeln >.< Skjut mig, typ. Fast hon kom efter en kvart. Och nu är jag hemma, sitter här och drygar istället för att göra något ute när solen väl visar sig ^^

Och det suger att du också ska sura på mig nu. Som om det inte var jobbigt nog innan. Det är inte bara dig det handlar om, så varför ska jag behöva ta all skit själv?


Månadens låt: Milow - Ayo Technology
Månadens bästa: E & E    ♥
Månadens värsta: Jag, såklart -.-



Nu ska jag se om någon är sugen på att sola, för det är jag ^^
Ciao!

Kommentarer
Postat av: d4nielsflicka

Jag är, IMORGON!?!?!?!!:D

2009-06-23 @ 22:58:40
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0