siste juli, mm woah i like it ^^

haha, volbeat på högsta volym ohh vad livet leker just nu :D
eller ja, haha xD

Tydligen läser fler än vad jag trott min blogg och det är så jävla pinsamt så nu ska jag inte skriva så mycket om vad jag tänker och tycker. Eller jo, eller äsch skitsamma.

Åkte till Bjärnum i tisdags, tjejkväll hos Tina :) Sov hos Madde sen, hemma vid två. I onsdags gjorde vi ingenting mer än å sov och krängde chips och godis till femtiden, då duschade vi och sånt sen stack vi ner till byn och träffade Beccy, Monny, Mattias, Emelie, Anton och Otto. Förfestade lite hos Mattias sen tog alla (utom Anton och Otto) bussen till stan. Det blev kebabtallrik med mos på Korv-Eriks och sen tog vi tåget till Tyringe. Diana hade 19årsfest :) Chrille kom dit en runda å då ville Madde hem så jag, Madde och Monny åkte hem med honom. Var hemma vid två.
Igår sov vi till elva typ, sen ringde vi Emelie och bestämde att vi skulle komma ner till henne senare. Slappade, käkade, träffade Otto och Lennart en stund sen åkte vi till Höör. Slappade bara hos Emelie sen stack vi till Jernkällaren och åt, satans gott va de :O Flumm i Höör sen tog Madde tåget hem och då stack jag och Emelie hem till henne igen. Sen på kvällen va vi med Thomas några timmar :)

Idag blir de chill i några timmar, sen ska vi förhoppningsvis åka med Thomas och kolla på lokalen till vår fest. Massa fixfix nu ^^




Kommentarer
Postat av: emma

jag saknar dig..

2009-08-01 @ 17:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0