18 juli

Gah nu blev bloggen likförbannat en klagomur typ. Men det är ju så, man skriver efter hur man mår så nu vet ni hur jag mår. Eller ja, det går upp och ner helahela tiden. Som just nu i detta ögonblicket mår jag rätt bra (ytterst, det innersta sitter kvar längre än så). Drömt en massa otäckt inatt, bl.a. att en stor elefant kom in på pappas gård och körde sina "horn" i Mirandas (min 3åriga brorsdotters) rygg och sen jagade den mig. Haha, seriöst vafan xD Vaknade av ett helt jävla meningslöst sms men jag överlever. Satte mig vid datorn och här sitter jag. Blir nog inte mycket mer gjort innan jag ska jobba ikväll. Känns inte lönt att påbörja något, 3 timmar till sen måste jag börja göra mig i ordning. Pizza tonight dåja ^^

såatteeeee :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0