Steg 1 påbörjat ;D

Kom precis ut från duschen, ska snart krypa ner i sängen men först ett snabbt inlägg.
Kommer ni ihåg min "att göra" -lista?
Jag har tatta mig i kragen och gjort det första iaf :)
Jag och Emelie stack till Björkvik idag och tränade, stolt över mig själv nu xD
Ska bara övertala pappa till att betala årsavgiften på 3600kr med, genom att betala 299kr i månaden.
Det kan han fan inte säga nej till, såvida han inte vill att jag ska rulla fram snart -.-

Nej, klockan är mycket, måste sova nu :(
Förresten, jag skaffade som sagt en annan blogg igår (www.undeerbart.devote.se) där jag kommer (ska försöka) skriva om olika ämnen. Jag är ingen bra skrivare och jag lovar inget, men det är kanske värt ett försök? ;)

Aja, nu SKA jag stänga av datorn ^^


/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0