söndagsmorgon

Hämtade Felicia och Mirre lite innan nio igår, gick inom preem och köpte gottgott :)
Full rulle fram till elva, då kom Emil och båda två satt som ljus i sängen och tittade på sin film,
inom loppet av två minuter hade de somnat. Skönt ^^

Emil och jag tittade på film så han körde inte hem förräns halv två.
Trött som ett as, slocknade direkt jag la mig ner.
Sen vaknade Mirre vid sju och skulle ha mer välling så det var bara att masa sig upp och göra en flaska >_<
Trodde hon skulle somna sen igen men icke :O
Gah, sen väckte hon Felicia med.
Så ja, dom fick lite frukost sen gick jag ner med dom till Annelie och Jimmy igen.

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska hämta mig, ska övningsköra för första gången idag :O xD
Haha, så vi får väl se om bilen är hel sen ;)
Har kört bil innan iofs, när jag tog min folkracelicens, men det är ju typ två år sen xD

Aja, nu lät det som att det stannade en bil härute.
Ciao sålänge!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0