sjuttonde januari

Igår drygade jag mig fram till två typ, började röja på min ena säng. Tråkigt som fan.
Sen vid halv fem kom Annelie och Jimmy och hjälpte mig, rensade en garderob på två timmar. Sammanlagt blev det fyra sopsäckar skräp. Haha, jag är en riktig samlare xD
Sen käkade vi hemma hos dom, och sen följde Felicia med mig hem och sov här :)
Lite mysigt, man kände sig helt vuxen ^^

Imorse gjorde vi vid oss, gick och köpte bullar och sen hem till Jimmy och Annelie och åt frulle :)
Var hos pappa en stund med, sen körde Annelie och Jimmy och handlade. Felicia blev hemma hos mig.
Skulle egentligen ätit middag hemma hos Jimmy typ nu men blev sjuk igen.
Det går upp och ner.
Igårkväll var det likadant, så jag sa till Madde att vi inte kunde ses idag :( Förlåt..


Jag orkar inte mer, det måste finnas något som hjälper?! :(


Imorgon ska jag övningsköra för första gången, om jag mår bättre förstås "/
Sen ska jag hem till Louise en stund på eftermiddagen.
Och plugga på kvällen.
Och sakna Macki, som jag gör 24/7 :(





/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0