fjortonde januari

Storebror hämtade mig i skolan igår :)
Åkte hem, tvättade, plockade undan och satt vid datorn.
Vid sex hämtade jag och mamma Felicia hos en kompis och sen åt vi hemma hos Jimmy ^^
Satt vid datorn hela kvällen -.-
Vadå skaffa sig ett liv eller? xD
Somnade sent och tror ni inte mamma kommer in vid två och ska ha hjälp med något? :O
Så det var bara att gå upp, missinassen.

gaah, jag bara svamlar, är så jävla trött..   "/

Åtta dagar kvar, sen kommer älskling heeem :D
Du är mitt allt hjärtat!
♥♥♥



Jimmy hämtade mig efter skolan och nu sitter jag här igen -.-
Plugg nu sen ska jag kanske ner till Jimmy en runda.
Han skulle bjuda på tårta sa han, gottit :)
Fast jag skulle ju sluta med sånt skit "/
Kommer fan aldrig bli smal :O
Tjockistjockistjockis :(

På tal om det..
Imorgon gäller det, wish me luck..  Oo


/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0