femtonde januari

Gick upp lite försent = missade bussen -.-
Tog nästa och var i skolan vid nio, snackade med Emelie och några andra sen tog vi bussen in till stan lite efter tio. Skulle fixa lite grejer, tog längre tid än vad vi hade räknat med så det blev till å käka på pastavagnen ^^
Lektion kl 13, svenska men läraren var sjuk så vi gjorde typ ingenting..
Sist hade vi idrott och när jag för en gångs skull har med mig kläder ska vi såklart ha TEORI :@
Bajs!
Jag och Emelie stannade kvar på öppet hus fast vi inte behövde de, fråga mig inte varför "/
Madde kom till skolan :) Eric kom också, efter ett tag träffade vi Rebecca och Robin, och lite senare träffade vi Lina och Olivia :P Tog 19.24 tåget till Höör, skulle sova hos Emelie men när jag kom dit började jag må dåligt så fick åka hem igen ;(
Tog ett varmt bad och sen har jag bara suttit här, trist.
Mår sjukt dåligt.
Orkar inte.

Men är ledig imorgon iaf :D
Sooooova ^^

Bilder från dagen!



/ e


Kommentarer
Postat av: Emelie

omg VILKA BILDER HAHAHA:P:P

2009-01-17 @ 20:42:22
Postat av: Mong

Bajs på dig Emma vilken bild !!

2009-01-20 @ 14:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0