29 jan

Igår slutade vi två men eftersom bussarna går såååå ofta (not) till sösdala fick jag vänta till tjugo i fyra. Fast det var inte så farligt för jag var med Madde och Otto en stund :)
Tog roliga bilder på Otto när han byggde barnpussel inne på biblioteket men jag har min sladd hos Macki så kan inte lägga in dom -.-
Suug.
Idag hade jag sovmorgon till tio över tio och eftersom mamma erbjöd sig att köra kunde jag sova ända till nio ;D Hade samhälle vilket inte gillas, sen lunch, svenska och idrott.
yey, typ!

Träffade Rickard på bussen hem, asnajs ^^
Passade Julia en stund innan men annars har jag inte gjort ett skit idag >_<
Skulle egentligen åkt till Malmö med Emelie, Eric och Kevin men de blev inget så ja..

Nu har jag värsta träningsvärken i armen, xD
Och jag bara babblar, ska sova nu!
Ciao!





Imorgon kommer han heeem ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0