27 jan

Ska jag vara ärlig så är mitt liv rent åt helvete just nu. Ibland (rätt ofta) är det så illa att jag bara vill lägga mig ner och sluta tänka, sluta andas, sluta finnas..  Men det gör man ju inte, för då blir det bara värre.

Så istället för att skriva om hur jag mår och sånt som man bara blir ännu mer deppig av ska jag bara skriva lite kort om vad jag gjort annars om dagarna. Helt enkelt försöka ignorera det så mycket det går.

I söndags natt gick jag ner till Jimmy och Annelie, mamma var inte hemma så jag sov hos dom. Sen var jag inte i skolan igår. Jag var inte sjuk eller så, och jag skulle inte skriva tråkigheter så ja, jag var inte i skolan bara. Vid två körde mamma mig till Höör. Det var ju måndag (träningstime^^), men Emelie skulle passa sin systerdotter (1 år gammal) så vi badade i barnpoolerna istället. Haha, inte mycket träning där inte ;)
Tog bussen hem till Sösendalen, gick till Ica och mötte Karola och Julia, följde med dom hem och käka. Mysmys :)

Inatt sov jag hos Jimmy pga allt som hände igårkväll från 20-01 typ..
Blev inte mycket skola idag heller, var där en runda mellan halv elva och tolv.
Åkte dit med Jimmy och Annelie, sen handlade dom medans jag var i skolan och sen åkte jag med dom hem igen. Har fått egen nyckel till dom, "kom när du vill, dörren är alltid öppen för dig".
Gosh, jag älskar dig storebror!   ♥
Vid halv tre åkte jag med pappa och Jimmy till stan igen, pappa skulle ha gardiner och jag gjorde en sak som jag aldrig trodde jag skulle våga. Men nu är det gjort och fy fan vad bra det känns x'D

Nu är klockan alldeles för mycket och jag borde egentligen sovit för längesen.
Fast har sovmorgon imorron så ;)

Första natten på 5 nätter som jag sover hemma, känns konstigt.
Som fan..

Men ja, godnatt sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0