090120

Först skola till två, sen drog jag, Emelie och Madde till Höör. Dom käkade pizza men jag var för snål så jag satt och snyltade från deras istället ^^ Sen stack vi hem till Emelie en runda, efter en stund kom Eric. Då gick vi till Ringsjöskolan, skulle stå där och prata för att försöka få folk till att söka till Jacobsskolan. Haha, lagom tradigt eller vad? ;)
Och Eric skämde ut oss ett antal gånger >_<

Iaf, det slutade vid åtta och halv nio var jag hemma :)
Har diskat, hängt upp tvätt och packat väskan till imorgon, ska ju gymma x'D
Nu ska jag skriva ner alla fina sms jag fått, så att jag inte behöver ha dom i mobilen.
Och ja, JAG VILL SPARA DOM xD



/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0