9 feb

Längesen jag skrev.. Haha, igeen -.-

Festade i fredags med bl.a. Macki, Emelie, Eric, Kevin och Rollan ;D
Najsnajs!

I lördags stack jag hem till Emelie för Macki, Andy och Leo skulle vara i verkstan -.-
Men iaf, hade jag inte haft Emelie så vettifan vad jag hade gjort. Det skulle ta "några" timmar, tjoballe, det tog 10 timmar.
Jag hade såå kul, tro mig, jag är jävligt bra på ironi!

Men ja, så vi var hemma lite efter tre på natten, slocknade dirr..
Jag och älsk slöade oss igenom hela söndagen, vilket innebar massa mys :) <3

Idag var jag inte i skolan, dom som vet, vet. Och det är också dom som behöver veta.

Har pluggat samhälle nu ikväll, prov på torsdag, suug >_<






Kommentarer
Postat av: d4nielsflicka

Kan du samhället?<3

2009-02-10 @ 17:55:31
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0