22 feb

Nu har Macki åkt, igen :(


I onsdags var jag, Emelie, Madde och Beccy och tittade på bio i K-stad. Såg "I taket lyser stjärnorna", riktigt bra film tycker jag :) efteråt följde jag och Madde med Emelie hem, Martin, Eric, Kevin och någon Alexander hämtade oss på stationen i Höör å sen körde vi runder lite. Fast efter ett tag hämtade Emelies pappa oss tre på stationen och körde hem oss >_<
Efter lite tjafs och några timmar kom Martin och Eric hem till Emelie, mitt i natten utan att hennes föräldrar visste något (dom sa till oss att vi inte fick gå ut och inte ta in någon/några), sen sov dom där.

I torsdags tog vi tåg+buss till Bjärnum för att hämta Emelies väska, fikade lite och sen åkte jag hem ^^
På kvällen körde jag och pappa och hämtade Marcus :D
gah, som jag hade saknat den töffen! <3
Det blev lite mys på kvällen sen somnade båda två xD

I fredags gick vi upp tidigt för att åka buss till Hässleholm med  Jimmy, Annelie, Felicia och Miranda. Fikade och gick i affärer några timmar, jag köpte två par örhängen bara -.-
Och fick en jättesöt nalle av Macki ^^
På kvällen stack vi hem till Mattias och Karola, gjorde smörgåstårta till mamma ^^
När vi var klara bjöd dom på pizza och sen körde Mattias hem oss :)

Igår skulle mamma firas så vi fick hjälpa till och duka och fixa lite :P
Vid ett kom Mattias, Karola och Julia :)
Sen vid sju kom Jimmy och Annelie + barn, då var även Mattias och Julia här så det var full rulle.
Gosh, tänk förr när man bodde så många i en tvårummare :O
Dom drog hem efter några timmar och då blev det myys :) <3

Idag har vi bara slöat, myst och sjungit singstar ^^
Och lagat mat tillsammans, hur mysigt som helst.
Längtar som fasen tills det blir egen lägenhet :$
Jag älskar dig! <3


Och ja, jag borde sova men ger mig fan på att hitta någon som är villig att hjälpa mig med bloggens utseende >_<

Men ja, får nog ta det en annan dag :(




// e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0