16 feb

Gick upp tidigt, följde med mamma och hjälpte till med hästarna. Fast det blev tråkigt efter ett tag så jag gick till Mattias och Karola :) Störde mitt i frukosten men vafan xD Sen gick vi ut och åkte pulka, eller "plunken" som Julia säger ^^ När vi kom in fikade vi och en timme senare bjöd dom på tacos, gottgott :D
Sen körde Karola hem mig, och jag gjorde vid mig och sen tog jag bussen till Höör. Skulle ju jobba -.-
Jobbade 17-21, seegt men fy fan vad folk där var emellanåt :O Apstressigt >_<
Aja, mamma hämtade mig när jag slutade, nu är jag 600 kr rikare :)
Fast dom försvinner kanske imorron, om det blir av att jag och pappa åker och köper kamera :D

Nej usch, jag är astrött nu, pallar fan inte sitta här mer -.-

Petar nu, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0