15 feb

Ännu en helg har gått, alldeles för fort som vanligt :(
Skola 10.10-11.30 i fredags typ, så jag följde med Emelie och Madde till Bergaskolan i Eslöv för å hälsa på Eric. Snackade och fjantade, sen hade dom lektion i en halvtimme sen tog vi tåget till Höör, stack hem till Emelie allihop :P
Sen skulle eric, Kevin, Robban och Martin köra till Lund så jag hängde med för Eric tyckte jag skulle hjälpa han att handla alla hjärtans dagpresent till Emelie :) Så gulligt ^^ (fast vi hittade inget å bestämde oss för att en chokladask och rosor fick räcka)
Sen släppte dom av mig hemma hos Marcus, det blev mys och tv-tittande en stund sen gick vi och la oss tidigt :)
Igår slöade vi fram till två då jag gjorde mig iordning och sen vid tre körde vi till Jimmie och Johan, Andy skulle visa sina fina basar -.-
Haha, pojkar ^^
Kvart i fyra körde Andy mig till elan, jobb 16-22 -.-
Fast jobbade med Emelie så det var helt okej :)
Ingen av oss hade ätit innan på dagen så efter några timmar var båda två helt borta, icke bra -.-
Stressigt som fan emellanåt åsså :/
Men ja, vid tio hämtade Andy, Jimmie och Marcus oss :)
Slockande i soffan dirr när vi kom hem, haha (a)

Idag åkte vi med Andy till City Gross där pappa hämtade oss, hem till mig där vi inte gjorde så mkt, lite mysmys bara :)
Vid halv åtta körde pappa oss till Hörby där Marcus tog bussen till Karlskrona :'(
bleh :(
Jag hatar lumpen! :O
Iaf att Macki ska behöva gå där -.-

Skönt att det är lov imorgon iaf :)
Såhär ser min vecka ut,
Mån: Hjälpa mamma och hennes kompis med hästarna, leka med julia och snacka en massa skit med Karola :) Jobb 17-21 -.-
Tis: Sova ut, förhoppningsvis åka med pappa och köpa kamera, träffa Abby, Malin m.fl :D
Ons: Sovasovasova :D Åka till K-stad på kvällen, käka och glo på bio med Emelie och Madde, därefter sova hos Emelie i Höör :D

Haha, ja sen vet jag inte riktigt xD

Nej pallar inte sitta här mer >_<
Vi hörs, ciao!


Kommentarer
Postat av: Bäby

abby is daa shiit XD

2009-02-23 @ 18:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0