12 feb

Idag hade jag och Emelie bestämt att vi skulle vara jävligt duktiga och träna 7.30-8.30, hade ju egentligen sovmorgon men ja :) Så jag gick upp kvart i sex, hade asflottigt hår men sket i å duscha för skulle ju bara träna å sen duscha. Jovisst, tog bussen tjugo i sju till Höör, var framme sju över sju och smsade Emelie var hon va. Hon va hemma :O
BAJS OCKSÅ!
Jag kunde ju gått och tränat själv men jag blev så jävla sur och besviken så jag tog tåget till stan 7.22.
Asdrygt men Emelie fick dåligt samvete så hon var i skolan endast en timme efter mig och höll mig sällskap xD
Hade samhällsprov, gick inte särskilt bra :/
Sen hade vi svenska där jag och emma pratade i två timmar typ xD
Sista lektionen hade vi idrott, afrikansk dans -.-
Och typ något liknande body pump >_<
skjut mig.

Blev hämtad av Jimmy och åkte hem till dom och passade Mirre och Felicia.
Emelie kom med bussen halv fem, sen vid sju kom Madde :)
Vi käka pizza och sen tog dom tjugo i nio bussen hem :(
Haha, men de va kul xD
Och nu sitter jag här,
vilket liv >_<

Nu ska jag kolla på ett Andra Avenyn avsnitt sen blir det sängen ^^

Imorgon kommer älskling heeeem :D
gah, kan knappt bärga mig :D
jag älskar dig sååå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0