1 feb

Då var vi inne i månad number two xD
Tiden går fort men inte så fort som jag vill att den ska gå, fast å andra sidan vill jag inte att tiden ska gå alls, på ett sätt, eller ja, fan, nu blev det rörigt.. haha xD

I fredags var det skola 10.10-13.20 :) Lagom.
Efter skolan hängde jag med mamma och handla, sen tog jag tåget till Höör för å träna med Emelie.
Blev typ fem minuters löpning för min del och en kvart för Emelie, xD
Haha, kändes jävligt lönt att ens dra dit men ja.
Duschade och drog hem till Emelie, våfflade hela hennes hår för hon skulle på 80-talsfest.
Mamma hämtade mig och vi körde till Hörby och hämtade Macki :D
Drog hem, gjorde mat och sen somnade vi vid halv tio >_<

Igår degade vi till fyra halv fem, duschade och sen hämtade pappa oss. Vi fikade lite och sen körde han oss till Macki (lämna grejer), hämtade Jimmie och körde till Elan där vi käka :) Väntade tills Emelie slutat vid tio och sen körde han oss till bb, någon som hade fest i sätofta. Heldött till en början men efter några glas hade jag och Emelie kul iaf :) Slutade med att han som bodde där däckade så då fick vi dra, bleblöö -_-
Var hemma lite innan två, somnade direkt.

Vaknade av en jävulsk tandvärk imorse :O BAJS MED!

Nu ska jag vara lite social med älskling, han åker ju ikväll :(
Och han ska ha min data med sig så jag kommer antagligen inte vara så aktiv denna veckan xD
Kanske för mitt eget bästa så jag börjar ta tag i läxorna, högen med uppgifter börjar bli stor nu -.-






Det snöar, btw ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0