13 augusti (tidigare än fan är uppe ;o)

Tjo! :D
Åkte till Bjärnum och va med Mattias i tisdags, chillade, glodde film och träffade folk. Mamma skulle hämtat mig vid elva men hon klöddade och bara klagade en massa så jag sov där istället. Jag och Mattias var med Malmberg och Emelie på kvällen, hade tråkigt så vi gick till dagiset och käka äpplen, maha ^^ Vid två drog Emelie och en stund senare drog vi andra tre hem till Mattias och stekte hamburgare xD Vid tre sa Malmberg att han skulle köra hem, sen fastna vi i hallen och snacka en timme. Kl fyra satte vi oss i tv-rummet och snacka, sen somnade jag och vaknade vid sex när han skulle köra hem. Somnade runt sju på morgonen, vaknade vid elva och kunde inte somna om >.< Smsade och väckte Madde och efter någon timme kom hon ner till Mattias, då gick vi till bageriet och åt frukost. Sen gick vi bara runder lite, köpte lite gottgott och sen gick vi till Tina :) Jag var så satans övertrött så jag vet inte, haha, pratade en aning för mycket kanske (a) Men ja, sen drog jag och Mattias ner till byn igen, satt och snacka lite med Tim, Anton, Madde och Otto sen gick vi till pizzerian. Gottgott men uschusch, ångest! >.<
När vi va klara kom Madde åsså gick vi upp till Tina igen, mysmys.
Ni får mig att må bra, med er skrattar jag!
Sen hämtade mamma mig vid elva något.

Och nu är kl 07.45 och jag väntar på Jimmy, ska vara barnvakt i några timmar. Han skulle varit här för snart en timme sen men jaja ^^ Det är Jimmy vi snackar om, då spelar tiden ingen roll för han håller ändå aldrig den ;)

Sen ikväll blir det tjejkväll hoppas jag, hos Emma :) Jag kommer vara helt död, sovit fyra timmar inatt >.<

Anyway, han är väl här typ närsomhelst så får väl avsluta här.
Om någon nu läste allt så sry, inget intressant ändå xD

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0