9 augusti

Festival igår med Madde blev bäst :D Vi var med Solding och Natha också, satt och drack en stund sen kom även Otto och någon Kristoffer. Drack ännu mer och ja, kvällen flöt på och jag hade jävligt kul (bortsett från vissa saker men det är ju alltid något dåligt som händer) :D Pappa hämtade mig och Madde vid tre, fast vi ville ha kebabtallrik så vi körde inte hem förräns halv fyra typ :p Imorse, shiet, det var inte å leka med så dåligt jag mådde. Fast jag somnade om igen och när jag vaknade några timmar senare kändes det mycket bättre ;> Jag och pappa körde Madde till stan, sen stannade vi till vid Finjasön en stund och sen körde han hem mig igen. Var barnvakt till Julia i två timmar innan. Nu är Kerstin, Sandra och Anna här så jag får väl gå ut och vara lite social. ^^

Lite bilder sen igår ^^



Kommentarer
Postat av: Mette

ni verkar ju ha asskojj!

2009-08-18 @ 17:40:31
URL: http://moreaboutmette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0