7 augusti

Inte skrivit på några dagar nu.
Åkte till Louise i onsdags, åt lite och gjorde vid oss sen åkte vi in till festivalen. Gick några runder men tröttnade ganska snabbt, träffade lite folk och köpte mat sen stack vi hem igen. Somnade typ direkt (a)
Igår va de dusch och sånt sen stack vi in till stan och lulla runt några varv, käka pizza och sen tog vi bussen hem igen ^^ På kvällen sjöng vi lips (typ som singstar fast till xbox) och kolla film, myspys :) Folk ringde och ville att jag skulle komma in till stan men Louise ville inte så det sket sig :p

Idag har jag inte gjort ett skit, eller jo, håller på å tvätta faktiskt ^^ haha :p
Ochochoch Emelie skulle ringa mig sen, hoppas hon gör de nu med :D Gosh vad jag saknar den tösen "/ <3

Imorron blir det kanske festivalen en runda iaf, får se hur folk är..
Aja, nu ska jag gå och hänga tvätt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0